HERSTELLENDE KRUIDENZALF 50 ML (PSORIASIS ZALF)

KRUIDENZALF - Hulp bij psoriasis en eczeem. Effectief voor psoriasis.

KRUIDENZALF - PSORIASIS ZALF

De 100% natuurlijke regenererende kruidenzalf is geschikt voor de behandeling van psoriasis of eczeem. Huid die aangetast is door psoriasis of eczeem heeft een sterkere neiging om te gaan schilferen en verhoornen. De kruidenzalf verlicht het jeuken, barsten en overmatige schilfering van deze specifiek aangetaste huid.

De unieke formule

De unieke formule — een combinatie van kruidenextracten (kaasjeskruid, agrimonie, brandnetel, wilg en paardenstaart) en het traditionele geneesmiddel uit eigeel van de genezer hr. Janda — kalmeert en verzacht gevoelige en ontstoken huid perfect. De toevoeging van minerale zouten uit de Dode Zee en van visolie helpt huidirritatie en jeuk te verminderen. Ook stimuleert het de bloedcirculatie en de cel-verjonging.

De complexe samenstelling van de kruidenzalf activeert de natuurlijke regeneratieve processen in de huid en helpt, om de functies van de huidlagen in harmonie te brengen. Daardoor kunnen inflammatoire huidreacties en de bijbehorende huidverschijnselen geremd en in sommige gevallen zelfs gestopt worden.

GEBRUIK KRUIDENZALF:

De huid en de getroffen plekken ten minste 2-3 keer per dag smeren.

INGREDIËNTEN: Adeps Suillus (in stoom gecentrifugeerde), Cera Alba (niet-gebleekte bijenwas), Aqua, Alcohol Denat.(alleen gebruikt voor de extractie van kruiden, afgebroken in het daaropvolgende productieproces), Agrimonia Eupatoria Extr., Equisetum Arvense Ext., Malva Sylvestris Flower/Leaf Extr., (Wilg) Alba Bark Extr., Urtica Dioica/Leaf Extr., Ovum Oil, GadiIecur Oil, Maris Sal, Lavandula Angustifolia Oil (Linalool, Limonene, Coumarin (natuurlijke ingrediënten van etherische oliën)), Vitamine E.

Tegen psoriasis raden we ook aan: SINT-JANSKRUID OLIE

Twee jaar geleden kreeg ik uitgebreide psoriasis op de handpalmen en in de haren. Uw Herstellende Kruidenzalf heeft me heel goed geholpen en op de handpalmen is de psoriasis bijna volledig verdwenen na 1 maand gebruik. Zoals u adviseerde voor de psoriasis in de haren gebruik ik Sint Janskruid olie. Het heeft uitstekend geholpen tegen psoriasis en bovendien heeft de olie ook de kwaliteit van het haar aanzienlijk verbetert. Bedankt en ik raad uw traditionele natuurlijke producten verder aan.

Brigitte(57)

Het groot kaasjeskruid werd al door de oude Grieken en Romeinen veel gebruikt. Kaasjeskruid remt ontstekingen en jeuk, en heeft bovendien een positief effect op gevoelige of anders getraumatiseerde huid van personen met een allergie, eczeem of psoriasis.

Gewone agrimonie, ook wel leverkruid genoemd, wordt ook al van oudsher gebruikt. In de volksgeneeskunde worden voornamelijk de stengels en bladeren van agrimonie verwerkt. De plant bevat enkele actieve bestanddelen, zoals kiezelzuur, tannines, etherische oliën, bitterstoffen, flavonoïden, mineralen, vitaminen B en K en fytociden, die de groei van sommige stammen van mycobacteriën kunnen remmen. Over het geheel genomen heeft agrimonie een sterke ontstekingsremmende werking.

Brandnetel bevat veel chlorofyl – een stof dat de wondgenezing versnelt, een stimulerende werking op de stofwisseling heeft, tegen bloedarmoede werkt en ook als antireumaticum gebruikt kan worden. Het heeft een significante ontstekingsremmende en deodoriserende werking.

Wilg en huid

Wilg bevat een aanzienlijke hoeveelheid natuurlijke salicine, tannines en tevens stoffen die overstimulatie van de zenuwen verminderen. Salicine werkt antiseptisch, verlaagt koorts, verlicht de pijnlijke symptomen van reuma en migraine, verzacht de huid en het haar (Het verlies van de natuurlijke elasticiteit van het haar en beschadigingen aan het haaroppervlak op oudere leeftijd zijn namelijk beslissende oorzaken van de vergrijzing, waar in het verleden met succes tegen gegaan is door het haar af te spoelen met een sterk afkooksel van wilgenbast). In de traditionele volksgeneeskunde kende men het afkooksel van de wilg of het poeder van de wilgbast als middel voor de behandeling van wonden en andere huidaandoeningen.

Paardenstaart werkt goed bij de wondgenezing, bij inwendig gebruik als diureticum, het verhoogt de elasticiteit en sterkte van de bloedvaten (vanwege het gehalte aan kiezelzuur) en het wordt ook bij de urinewegontsteking en urine- of nierstenen gebruikt. Bij uitwendig gebruik versnelt het de genezing van wonden, stelpt neusbloedingen, helpt tegen haaruitval en bij aambeien, als gorgeldrank wordt het bij angina en ontsteking van het mondslijmvlies gebruikt.

Genezer hr. Janda

Het geneesmiddel van de genezer hr. Janda wordt gemaakt uit warmtebehandeld eigeel van kippeneieren volgens het traditionele recept van de Afrikaanse sjamanen. Dit geneesmiddel draagt aanzienlijk bij aan de bestrijding van de nadelige huidsymptomen van psoriasis en bevordert de natuurlijke regeneratieve processen.

Vitamine D in visolie stimuleert de granulatie van het weefsel (dat wil zeggen de aanmaak van nieuwe huidcellen) en de regeneratie van de bovenste lagen van de huid en onderhuids weefsel. Visolie is een uitstekend middel voor het smeren en verzachten van de huid.

Lavendelolie verzacht hoofdpijn en migraine, ze kan ook gebruikt worden om slapeloosheid te bestrijden, spierpijn en reumatische aandoeningen te behandelen. Ze versnelt de genezing van huidcellen in brandwonden en lichte verwondingen, desinfecteert en regenereert de huid.

Kruidenzalf Dr. Dudek

KRUIDENZALF | Dr. Dudek - Traditionele handgemaakte natuurcosmetica