Dr. Dudek PRODUCTEN

TRADITIONELE HANDGEMAAKTE NATUURCOSMETICA

TRADITIONELE GOUDSBLOEMZALF (CALENDULA ZALF) 50ml

100% NATUURLIJKE, TRADITIONELE BEREIDINGSWIJZE. Goudsbloemenzalf is een uitstekend en universeel middel voor de behandeling van huid. Kruidenextracten, die de goudsbloem bevat, hebben beschermende, ontsmettende en herstellende werking, remmen inflammatoire processen en bevorderen de doorbloeding van de huid. Calendulawordt met succes toegepast bij vrijwel alle huidproblemen, van snij- tot brandwonden, trombose, spataderen, littekens of doorligwonden. De zalf is geschikt voor dagelijks gebruik als een voedende handcrème.

SINT-JANSKRUID OLIE 215ml

DOORBLOEDING STIMULERENDE MASSAGEOLIE MET EEN EFFECT BEVESTIGD DOOR EEN KLINISCHE STUDIE. Het sint-janskruid wordt al sinds de oudheid gebruikt in de traditionele geneeskunde. Het extract van sint-janskruid is goed bij migraine en neuroses, het heeft aantoonbare almerende en antidepressieve werking.Bij uitwendig gebruik vertoont het genezende, ontstekingsremmendeeffectenen het olie zorgt voor een goede doorbloeding van de huid, vooral wanneer toegepast op slappe en pijnlijke plekken, littekens, ruwe huid, zweren en doorligwonden.

Vanaf 2 stuks vetzending GRATIS(NL)

NATUURLIJKE PROPOLIS TINCTUUR 30ml

100% NATUURLIJK EN WONDERBAARLIJK GESCHENK VAN DE BIJEN. Propolis heeft een uitzonderlijke ontsmettende, conserverende en antimicrobiële werking. Het gorgelen van de oplossing van de propolis‑tinctuur helpt bij keelpijn en verkoudheid, de inhalatie daarvan bij aandoeningen van de luchtwegen en de kou. Propolis desinfecteert wonden en insectenbeten, kalmeert geïrriteerde huid, de mondholte en heeft uitstekende werking zelfs bij parodontitis.

2x Propolis tinctuur + 1x Propoliszalf GRATIS

TRADITIONELE PROPOLISZALF 30ml

EEN GESCHENK VAN DE BIJEN VOOR DE HUIDVERZORGING. De propolis‑zalf beschermt en herstelt droge, gevoelige en schrale huid. Tegelijk stimuleert ze de genezing van kleine huidverwondingen. De zalf regenereert de door de zongeïrriteerde huid, zekan op littekens, rimpels en voor het verzachten van de verharde huid van de handen en hielengebruikt worden. De zalfis geschikt voor gebarsten lippen, koortslip en kloofjes in de mondhoeken, maar ook voor dagelijks gebruik als hydraterende lippenbalsem.

HERSTELLENDE KRUIDENZALF 50ml

HULPMIDDEL BIJ PSORIASIS EN ECZEEM. De regenererende kruidenzalf is geschikt voor de verzorging van de huid getroffen met eczeem of psoriasis, die heel gevoelig is voor schilferen en verhoorning. De unieke formule-een combinatie van kruidenextracten (kaasjeskruid, agrimonie, brandnetel, wilg en paardenstaart), het traditionele geneesmiddel voor psoriasis van de genezer hr. Jandaen andere ingrediënten-kalmeert en verzacht gevoelige en ontstoken huid. De kruidenzalf vermindert het jeuken, barsten en overmatig schilferen van de specifiek aangetaste huid.

HERSTELLENDE HENNEPZALF (CBD ZALF) 50ml

HELENDE, SAMENTREKKENDE EN REGENERATIEVE WERKING, VERLICHT ECZEEM. Hennep, gecombineerd met het heelkruid en de klit, in deze zalf werkt regeneratief, ontstekingsremmend, antiseptisch en schimmelwerend; tegelijk wordt gevoelige huid door deze combinatie van kruiden gevoed, hersteld, beschermd en gekalmeerd. De regeneratieve cannabiszalf is geschikt voor de behandeling van droge huid en bij problemen met eczeem. De zalf kan ook worden gebruikt om chronisch pijnlijke spieren, pezen en gewrichten te masseren, de werkzame stoffen bevorderen de genezing van wonden en kleine verwondingen.

TRADITIONELE SMEERWORTELZALF 50ml

100% NATUURLIJKE BEHANDELING VAN KNEUZINGEN, FRACTUREN EN HUIDREGENERATIE. De smeerwortelzalf is geschikt voor de behandeling van gespannen en pijnlijke spieren, pezen en gewrichten, kneuzingen, verstuikingen, problemen na fracturen, reumatische klachten en aambeien. Het smeerwortelextract werd al door onze voorouders gebruikt om verschillende klachten te behandelen;het heeft namelijk een gunstig effect op het weefselherstel en antiseptische, ontstekingsremmende werking. Bovendien bevordert de zalm de goede doorbloeding van de huid.

2x Smeerwortelzalf + 1x Smeerwortelbalsem GRATIS

TRADITIONELE SMEERWORTELBALSEM 80ml

VOOR DE BEHANDELING VAN BLAUWE PLEKKEN, KNEUZINGEN EN FRACTUREN. Gebruik het telkens als je je gespannen en pijnlijke spieren, pezen of gewrichten wilt ontspannen. Het smeerwortelextract werd al door onze voorouders gebruikt om verschillende klachten te behandelen;het heeft namelijk een gunstig effect op het weefselherstel en antiseptische, ontstekingsremmende werking. Bovendien bevordert het de goede doorbloeding van de huid.

TRADITIONELE AGRIMONIEZALF 50ml

100% NATUURLIJKE, STERK SAMENTREKKENDE, GENEZENDE EN REGENERENDE ZALF. Agrimonieis bekend voor zijndesinfecterende en adstringerende (samentrekkende) eigenschappen. Daarom is de agrimonie-zalfzeer geschikt voor de behandeling van niet‑genezende wonden, spataderen of aderontsteking. Het helpt om droge en gevoelige huid weer te regenereren, bevordert de genezing van kleine huidbeschadigingen en‑irritaties. 100% natuurlijke, Traditionele bereidingswijze. Zonder chemische toevoegingen en conserveringsmiddelen.

AZIATISCHE MUMIJOZALF 30ml

DIEP REGENERERENDEWERKING OP DE HUID EN EEN GUNSTIG EFFECT OP ACNE EN RIMPELS. Mumijo is een bijzondere stof uit de Aziatische bergregio´s, die ongeveer 80 minerale en organische elementen in een bewonderenswaardig evenwicht bevat. Het wordt gekenmerkt door zijn regenererende, genezende, beschermende en ontstekingsremmende effecten. De mumijozalfkalmeert geïrriteerde huid na het zonnebaden en ondersteunt de genezing van kleine wondjes. Het is geschikt voor droge en gevoelige huid, het bevordert de regeneratie en verzorging vanrijpe huid.

REFERENTIE VAN ONZE KLANTEN

Zoals fysiotherapeut met 15 jaar ervaring die ik heb, moet ik zeggen dat met massageolie Sint-Janskruidolie Dr. Dudek werkt men prima, en ik zie grote effecten vooral met Breuss massage.

Anne(47)

Ik ben steeds op zoek naar de meest krachtige om luiersuitslag te verwijder geweest voor mijn dochtertje Sophie (een jaar), en ik heb de Agrimoniezalf gevonden, kan ik ercht aanraden . Nu hebben wij steeds een glimlach . Wij bedanken ons allebij.

Lara(37)

Dankzij de uitstekende Mumijozalf heb ik mijn huid van acne gecorrigeerd en zichtbaar heeft regenereerd mijn littekens van acne. Dank u Dr. Dudek 🙂

Emma(17)

Als het weer verandert voel ik de gevolgen van de fractuur die ik voor 12 jaar heb gehad. Massage met Smeerwortelzalf help mij deze onaangename symptomen effectief te onderdruken. Het is een geweldige zalf.

Luuk(64)

Op bijna een dagelijkse basis kneuzingen, stoten en krassen voor al mijn twee “wilde” zonen is de Smeerwortelzalf de beste oplossing. Deze zalf mag niet ontbreken in elk medicijnkastje.

Lotte(39)

VIDEOPRESENTATIE