TRADITIONELE PROPOLISZALF 30 ML

PROPOLISZALF - Kapotte mondhoekjes (perlèche), schaafwonden / gebarsten nagelriemen, koortsblaasjes, gesprongen lippen, droge en gevoelige huid, wondgenezing, littekens, droge huid tegen vorst / bescherming van de huid tegen de vorst...

PROPOLISZALF

Propolis wordt al vanouds in de traditionele geneeskunde gebruikt. De propolis-zalf is 100% natuurlijk, beschermt en herstelt droge, gevoelige en schrale huid. Ze helpt bij de genezing van kleine huidverwondingen en diverse schaafwonden.

De Propoliszalf regenereert de door de zon geïrriteerde huid, ze kan ook op littekens, rimpels en voor het verzachten van de verharde huid van de handen en hielen gebruikt worden. De propolis-zalf is geschikt voor de behandeling van gebarsten lippen, koortslip en kloofjes in de mondhoeken, maar ook voor dagelijks gebruik als hydraterende lippenbalsem.

De zalf kan tevens worden gebruikt om de huid na een insectenbeet te regenereren, idealiter nadat de huid met de propolis-tinctuur is gedesinfecteerd. Propolis werkt ook tegen schimmels en verlicht jeuk.

ACTIE: 2st. Propolis tinctuur + Propolis zalf GRATIS

LET OP: Niet geschikt voor mensen met allergie voor producten van de bijenteelt.

GEBRUIK PROPOLISZALF:

Op de huid en kleine kwetsuren, zoals kloofjes in de mondhoeken, nagelriemen of schaafwonden, smeren.

INGREDIËNTEN: Adeps Suillus (in stoom gecentrifugeerde), Cera Alba (niet-gebleekte bijenwas), Propolis Extract, Alcohol Denat.(alleen gebruikt voor de extractie van propolis, afgebroken in het daaropvolgende productieproces), Vitamine E.

Meer propolis producten: PROPOLIS TINCTUUR

Mijn lippen waren steeds droog en gebarsten van de wind met kloven in de mondhoeken en af en toe ook een herpes. Ik heb begonen propoliszalf te gebruiken in plaats van de klassieke lippenbalsem en na twee weken van gebruik mijn lippen zijn mooi, gezond en vooral nu eindelijk zonder klofjes. Ik raad Propoliszalf allemaal met dezelfde problemen.

Eva(28)

Propolis was al in de Griekse oudheid zeer gewaardeerd. Het is een natuurlijke stof met een aantoonbaar gunstig effect op onze gezondheid. Propolis is een harsachtige substantie die door de bijen als natuurlijk schild voor de bijenkorf wordt geproduceerd. Het bevat harsen, balsems, essentiële oliën, aromatische zuren (benzoëzuur, kaneelzuur, cafeïnezuur enz.), vanilline, polysachariden, flavonoïden en vele andere stoffen, die samen uitzonderlijke antiseptische, conserverende, antimicrobiële en antibiotische werking vertonen.

Daarnaast bevat het ook een aanzienlijke hoeveelheid was, pollen en andere bijenproducten. Het gebruik van propolis gaat terug tot ver in de oudheid en is nog steeds populair in de hele wereld.

Lavendelolie verzacht hoofdpijn en migraine, ze kan  ook gebruikt worden om slapeloosheid te bestrijden, spierpijn en reumatische aandoeningen te behandelen. Ze versnelt de genezing van huidcellen in brandwonden en lichte verwondingen, desinfecteert en regenereert de huid.

U bent misschien geïnteresseerd

Propolis tinctuur Dr. Dudek

PROPOLIS TINCTUURPropolis wordt al vanouds gebruikt en heeft een bewezen antiseptische, conserverende, antimicrobiële en antibiotische werking. Nog steeds wordt het veel toegepast in de traditionele geneeskunde. Propolis is een harsachtige substantie, samengesteld uit meerdere componenten, die door de bijen als natuurlijk schild voor de bijenkorf wordt geproduceerd.

Het gorgelen van de oplossing van de propolis‑tinctuur helpt bij keelpijn en verkoudheid, de inhalatie daarvan bij aandoeningen van de luchtwegen en de kou. Het desinfecteert wonden en insectenbeten, kalmeert geïrriteerde huid, de mondholte en heeft uitstekende werking zelfs bij parodontitis. De propolis‑tinctuur is 100% natuurlijk en bevat geen chemische toevoegingen.

Extra sterk natuurlijk middel zonder chemische ingrediënten met drinkalcoholgehalte (natuurlijke graanalcohol maximum 75%), gedenatureerde alleen met propolis.

PROPOLISZALF | Dr. Dudek - Traditionele handgemaakte natuurcosmetica