TRADITIONELE SMEERWORTELZALF

100% NATUURLIJKE BEHANDELING VAN KNEUZINGEN, FRACTUREN EN HUIDREGENERATIE

Spierpijn en pijn in de rug, pijn in gewrichten en pezen, blauwe plekken en hematomen, opgezette benen, kneuzingen, reumatiek, fracturen en huidregeneratie...

VOLUME: 50 ml

De smeerwortelzalf is geschikt voor de behandeling van gespannen en pijnlijke spieren, pezen en gewrichten, kwetsuren, verstuikingen, kneuzingen, medische aandoeningen na fracturen, net als voor de behandeling van oedemen, reumatische klachten, blauwe plekken, hematomen, maar ook om aambeien te verlichten. Onze voorouders gebruikten het smeerwortelextract van oudsher om verschillende aandoeningen te genezen, zowel vanwege zijn gunstige invloed op het weefselherstel als vanwege zijn antiseptische, ontstekingsremmende en doorbloedende werking. Reuzel wordt gebruikt, om actieve bestanddelen uit smeerwortel uit te logen, te behouden en naar het aangetaste weefsel te overdragen. Reuzel wordt beschouwd als de meest geschikte basis voor natuurlijke cosmetica, omdat actieve bestanddelen van daaruit het best in de huid worden geabsorbeerd. De smeerwortelzalf is 100% natuurlijk en bevat geen chemische toevoegingen.

KOOP NU
€ 9,05

GEBRUIK: Massage — het best 2 keer per dag gebruiken — bij de behandeling van gespannen en gekneusde spieren, pezen en gewrichten, bij spiervermoeidheid en om de bloedcirculatie van de huid te stimuleren. Bij uitwendige aambeien smeren, om de genezing te bevorderen.

INGREDIËNTEN: Adeps Suillus (in stoom gecentrifugeerde), Cera Alba (niet-gebleekte bijenwas), Aqua, Symfytum Officinale Extrakt, Pimpinella Anisum Fruit Oil, Limonene, Foeniculum Vulgare Fruit Oil, Vitamine E.

Voor een beter effect, raden we te combineren met SMEERWORTELBALSEM

>>> HOE KUN JE SMEERWORTELZALF ZELF THUIS MAKEN <<<

De smeerwortel wordt al vanouds in de volksgeneeskunde gebruikt, in historische bronnen wordt het zelfs sinds de 12e eeuw als geneeskrachtig kruid vermeld. De wortel bevat stoffen die een gunstig effect hebben op gekneusde of gespannen spieren, pezen en gewrichten. Deze geneeskrachtige stoffen versnellen de heling en regeneratie van beschadigd weefsel. Ze hebben ook een antiseptische, ontstekingsremmende en doorbloedende werking. Dit zijn voornamelijk de stikstof bevattende allantoïne, alkaloïden, organisch calcium, kalium, fosfor, plantenslijm, tannines, suikers, organische zuren en vitaminen A, B12 en C.

Venkel- en anijsolie dringen snel door in de huid en hebben een ontsmettende, doorbloedende en ontstekingsremmende werking.

REFERENTIE VAN ONZE KLANTEN

Als het weer verandert voel ik de gevolgen van de fractuur die ik voor 12 jaar heb gehad. Massage met Smeerwortelzalf help mij deze onaangename symptomen effectief te onderdruken. Het is een geweldige zalf.

Luuk(64)

Op bijna een dagelijkse basis kneuzingen, stoten en krassen voor al mijn twee “wilde” zonen is de Smeerwortelzalf de beste oplossing. Deze zalf mag niet ontbreken in elk medicijnkastje.

Lotte(39)