SWAROVSKI juweel + gratis verzending bij aankoop van meer dan ‚ā¨ 49

VOORWAARDEN VOOR ACTIE

Gelukkig Nieuwjaar 2018 ūüôā

SINT-JANSKRUID OLIE

DOORBLOEDING STIMULERENDE MASSAGEOLIE MET EEN EFFECT BEVESTIGD DOOR EEN KLINISCHE STUDIE

SINT-JANSKRUID OLIE - Breuss massage, massageolie, spierpijn en pijn in de rug, eczeem, littekens, hoest, psoriasis kuur / schubbenziekte, migraine, luieruitslag of zweren, zonnebrand...

VOLUME: 215 ml

Het¬†Sint-Janskruid ‚ÄĒ de koningin der kruiden, die rond het¬†Sint-Jansfeest bloeien ‚ÄĒ wordt al vanouds¬†in de traditionele geneeskunde gebruikt. Het¬†Sint-Janskruid voor de productie van de Sint-Janskruid olie wordt bij ons in de periode rond de zomerzonnewende handmatig geplukt. Omdat we alleen de op een juiste manier opgebloeide en uitsluitend verse Sint‚ÄĎJanskruid macereren en helemaal geen chemische toevoegingen gebruiken, krijgen we een zeer goede, dieproodgekleurde olie. Het¬†Sint-Janskruid olie kan gebruikt worden voor de massage van pijnlijke rug en spieren.

Fysiotherapeuten en kinesisten waarderen het effect van een zeer goede doorbloeding van de huid, dat binnen 5 minuten na toepassing¬†intreedt en tot 2 uur duurt (dit is ook bevestigd door dermatologische tests, uitgevoerd door de Medische Faculteit van de Karelsuniversiteit). Vooral bij de speciale Breuss massage is het onvervangbaar. Het preparaat¬†verzacht en kalmeert droge, gevoelige en ge√Įrriteerde huid.

Het is ook perfect geschikt voor de regeneratie van de huid na zonnebrand, brandwonden, kneuzingen en doorligwonden. Dankzij zijn genezende en ontstekingsremmende¬†werking is het Sint‚ÄĎJanskruid ook geschikt voor de behandeling van littekens. Het beste¬†is het, om de olie na een bad op de¬†natte huid aan te brengen en grondig in te smeren. Een uitstekend effect wordt verkregen, wanneer het product direct aan het¬†badwater wordt toegevoegd: daardoor ontspant het lichaam¬†en geest en wordt droge en door¬†eczeem aangetaste huid op een aangename manier ingevet.

Leg bij aandoeningen van de luchtwegen warme kompressen¬†met Sint‚ÄĎJanskruid olie op de¬†borst, die het ophoesten van slijmen vergemakkelijken. Het smeren van de slapen met de Sint-Janskruid olie helpt bij migraine en neuroses, het kruid heeft namelijk een aantoonbaar kalmerend en antidepressief effect.

KOOP NU
‚ā¨ 16,50

LET OP: Vermeerdert de sensitiviteit voor het zonlicht, niet gebruiken voor zonnebad.

GEBRUIK: Huid smeren, spieren masseren, de olie aan het badwater toevoegen (voeg 1 tot 2 eetlepels olie in het bad toe en roer dit door elkaar). Het middel verhoogt de gevoeligheid van de huid voor zonlicht. Gebruik het daarom niet vóór het zonnebaden.

INGREDI√čNTEN: Hypericum Perforatum Flower, Vitamine E, Helianthus Annuus seed Oil (van de koude persing).

HET EFFECT IS BEVESTIGD DOOR KLINISCHE STUDIES

Door klinische proeven van de SINT-JANSKRUID OLIE van Dr. Dudek, uitgevoerd in de laboratoria van de 1ste Medische Faculteit van de Karelsuniversiteit, werd zijn sterke doorbloeding stimulerende en verwarmende effect bevestigd dat binnen 5 minuten na toepassing intreedt en tot 120 minuten duurt.

Een dergelijk effect kan alleen worden bereikt met behulp van chemische stoffen of chemische toevoegingen in de massageproducten, die vaak allergische reacties¬†veroorzaken. Op basis van deze klinisch bevestigde eigenschappen en ervaringen van de traditionele genezers is het ook perfect geschikt voor intensieve massages van de wervelkolom en het bewegingsapparaat en bijna onmisbaar bij de speciale Breuss massage. De kalmerende werking van de olie is gunstig voor de behandeling van gevoelige huid van kinderen en mensen met allergie√ęn.

Als je beslist om de Sint-Janskruid olie in een apotheek of in een kruidenwinkel te kopen, is het goed om te weten dat een juist gemaakte olie karmozijnrood van kleur en helder moet zijn, de karakteristieke aangename geur van het Sint-Janskruid moet hebben en natuurlijk geen kunstmatige stoffen of conserveringsmiddelen mag bevatten.

REFERENTIE VAN ONZE KLANTEN

Zoals fysiotherapeut met 15 jaar ervaring die ik heb, moet ik zeggen dat met massageolie Sint-Janskruidolie Dr. Dudek werkt men prima, en ik zie grote effecten vooral met Breuss massage.

Anne(47)

In de periode rond de zomerzonnewende in het begin van de zomer hadden mensen, die ge√Įnteresseerd waren in geneeskrachtige kruiden, altijd vooral het bloeiende Sint‚ÄĎJanskruid verzameld en verwerkt. Het was niet alleen omdat het kruid in verband wordt gebracht met de sprookjesachtige sfeer van de Sint-Jansnacht. Deze opmerkelijke geneeskrachtige plant is ook bij ons sinds onheuglijke tijden mensen bekend als het kruid van St. Johannes de Doper. Officieel bekend als Sint-Janskruid bevat dit kruid de rode kleurstof hypericine, etherische oli√ęn, tannines, rutine en antibacteri√ęle stoffen. Daarom heeft het een sterke ontstekingsremmende, kalmerende en antiseptische werking.

Het kruid wordt¬†meestal toegepast in de¬†vorm van thee, bijvoorbeeld bij inflammatoire spijsverteringsstoornissen in verband met de maag-, lever- en galblaasactiviteit, bij zenuwirritatie en slapeloosheid, maar ook bij nierproblemen. Het is een belangrijk onderdeel van thee√ęn, die helpen¬†om de¬†nieren¬†te¬†reinigen en angst, depressie en migraine te verlichten. Bij uitwendig gebruik heeft het Sint-Janskruid een ontstekingsremmende werking, gunstig effect op de genezing en de circulatie in de huid, vooral bij toepassing op slappe en pijnlijke plekken, littekens, ruwe huid, schaaf- en doorligwonden. Vanwege deze effecten genoot de Sint-Janskruid olie vroeger grote¬†populariteit en werd het heel vaak thuis gemaakt, net als de traditionele goudsbloem- of smeerwortelzalf op reuzelbasis.

De koudgeperste zonnebloemolie behoudt alle voedingselementen. Ze bevat hoofdzakelijk vetzuren (linolzuur, palmitinezuur, stearinezuur, oliezuur), verder ook lecithine, tocoferolen, caroteno√Įden, wassen en een grote hoeveelheid vitamine E. De olie verzacht en hydrateert de huid.