TRADITIONELE AGRIMONIEZALF 50 ML

AGRIMONIEZALF - Zalf voor geïrriteerde huid, Aambeien, spataderen / aderontsteking, luieruitslag of zweren, opgezette benen, droge, betere tattoo-genezing, gebarsten voeten en hielen...

AGRIMONIEZALF

AGRIMONIEZALF Dr. Dudek

Agrimonie is bekend voor zijn desinfecterende en adstringerende (samentrekkende) eigenschappen. Daarom is de agrimonie-zalf zeer geschikt voor de behandeling van niet‑genezende wonden, spataderen of aderontsteking. Het helpt om droge en gevoelige huid weer te regenereren, net als droge en gebarsten hielen perfect te verzachten.

De agrimonie‑zalf bevordert de genezing van kleine beschadigingen van de huid, zoals schaafwonden of scheurtjes, is ook bij uitstek geschikt tegen luieruitslag bij kinderen en volwassenen, evenals om aambeien te verlichten. De agrimonie‑zalf is 100% natuurlijk en bevat geen chemische toevoegingen.

GEBRUIK AGRIMONIEZALF:

Op de droge, gevoelige en geïrriteerde huid smeren. Bij spataderen 1-2 keer per dag een lichte massage van de kuiten toepassen. In geval van doorligwonden of luieruitslag in een dunne laag op de gewassen huid aanbrengen.

INGREDIËNTEN: Adeps Suillus (in stoom gecentrifugeerde), Cera Alba (niet-gebleekte bijenwas), Aqua, Alcohol Denat.(alleen gebruikt voor de extractie van kruiden, afgebroken in het daaropvolgende productieproces), Agrimonia Eupatoria Extract, Lavandula Angustifolia Oil (Linalool, Limonene, Coumarin (natuurlijke ingrediënten van etherische oliën)), Vitamine E.

Ik ben steeds op zoek naar de meest krachtige om luiersuitslag te verwijder geweest voor mijn dochtertje Sophie (een jaar), en ik heb de Agrimoniezalf gevonden, kan ik ercht aanraden . Nu hebben wij steeds een glimlach . Wij bedanken ons allebij.

Lara(37)

Gewone agrimonie, ook wel leverkruid genoemd, werd al van oudsher gebruikt. In de volksgeneeskunde worden daarbij voornamelijk de bloeiende stengels en bladeren van agrimonie verwerkt. De plant bevat enkele actieve bestanddelen, zoals kiezelzuur, tannines, etherische oliën, bitterstoffen, flavonoïden, mineralen, vitaminen B en K en fytociden, die de groei van sommige stammen van mycobacteriën kunnen remmen. Over het geheel genomen heeft agrimonie een sterke ontstekingsremmende werking.

Als gorgeldrank wordt het bij angina, verkoudheid en andere ontstekingen van slijmvliezen in de keel, mond en het strottenhoofd gebruikt. Het regelt ook de spijsvertering: het bevordert de afscheiding van maagsappen, de productie van gal, verbetert de darmperistaltiek en vermindert diarree van diverse oorsprong. Agrimonie is een kruid dat als thee gedronken kan worden bij ziekten van de lever, nieren en urinewegen, maar ook bij reuma en bloedarmoede. Verder kan agrimonie ook voor de uitwendige behandeling (agrimonie baden en kompressen) van slecht genezende wonden, veneuze zweren en spataderen worden gebruikt.

Lavendelolie verzacht hoofdpijn en migraine, ze kan tevens ook gebruikt worden om slapeloosheid te bestrijden, spierpijn en reumatische aandoeningen te behandelen. Ze versnelt de genezing van huidcellen in brandwonden en lichte verwondingen, desinfecteert en regenereert de huid.

AGRIMONIEZALF | Dr. Dudek - Traditioneel en natuurlijk