HERSTELLENDE HENNEPZALF 50 ML

HENNEPZALF - Eczeem, spierpijn en pijn in de rug, pijn in gewrichten en pezen, acne, wondgenezing, psoriasis / schubbenziekte, schaafwonden / gebarsten nagelriemen, schilferende huid, reumatiek, droge, gebarsten voeten en hielen...

HENNEPZALF | Dr. Dudek - Traditionele handgemaakte natuurcosmetica

HENNEPZALF

De regeneratieve hennepzalf van Dr. Dudek bevat niet alleen hennepolie, maar als een van de weinige zalven op de markt ook hennepextract voor een sterker effect. Hennep in combinatie met heelkruid en klit in deze zalf heeft een sterke regeneratieve, ontstekingsremmende, antiseptische en schimmelwerende werking.

De combinatie van kruiden in de traditionele zalfbasis van reuzel en bijenwas verzorgt, herstelt, beschermt en kalmeert bovendien de gevoelige huid. Het is geschikt voor de verzorging van droge huid en bij problemen met eczeem of psoriasis. 100% natuurlijke stoffen in de zalf stimuleren het natuurlijke zelfherstellende vermogen van de huid, herstellen de hydratatie en verminderen de vorming van droge en ruwe plekken. De hennepzalf is tevens geschikt voor de massage van chronisch pijnlijke spieren, pezen en gewrichten.

ACTIE: 4 + 1 GRATIS

GEBRUIK HENNEPZALF:

Huid die aangetast is door eczeem 2-3 keer per dag smeren, bij gebruik voor de massage van chronisch pijnlijke spieren, pezen en gewrichten 2 keer per dag aanbrengen.

INGREDIËNTEN: Adeps Suillus (in stoom gecentrifugeerde), Cera Alba (niet-gebleekte bijenwas), Aqua, Alcohol Denat.(alleen gebruikt voor de extractie van kruiden, afgebroken in het daaropvolgende productieproces), Cannabis Sativa Leaf/Stem Extract, Arctium Lappa Root Extr., Sanicula Europaea Extr., Cannabis sativa seed oil, Lavandula Angustifolia Oil (Linalool, Limonene, Coumarin (natuurlijke ingrediënten van etherische oliën)), Vitamine E.

>>> HENNEP ZALF MAKEN <<<

Ik ben voor mijn zoontje van 3 met zijn eczeem al vanaf de geboorte aan het zoeken naar een zalf die hem kan ondersteunen. En het lijkt nu echt dat de hennepzalf super geschikt is. Aan het 2e potje begonnen. Op alle zalf kreeg die altijd allergische reactie en alleen maar meer eczeem. Dit werkt in ieder geval verzachtend en maakt het niet erger waardoor de huid weer soepel wordt en niet meer jeukt. En dan na 2/3 dagen wordt het steeds beter en trekt het langzaam weg.

Janneke(32)

Hennepzalf gebruik ik al heel lang en ik heb het altijd graag gebreukt om mijn pijnen in de rug te verzachten. Ik heb onlangs ontdekt Herstellende Hennepzalf waar de basis is Adeps Suillus met een veel diepere geresorbeerde Hennepextract dan de kunstmatige vaseline. Ik ben erg blij dat ik de producten met de hand gemaakt volgens recepten van onze grootouders gevonden heb. Grote duimen omhoog.

Julia(68)

Hennep wordt al vanouds in de volksgeneeskunde gebruikt. Hoewel de plant oorspronkelijk uit Azië komt, wordt het in Europa al eeuwenlang geteeld. De basis van de hennepzalf is een maagdelijke hennepolie van de hoogste kwaliteit die wordt verkregen door de zaden van hennep koud te persen. De hennepolie wordt gewaardeerd om zijn hoge gehalte aan essentiële vetzuren: omega‑3 en omega‑6. Het gunstige effect van deze vetzuren wordt bovendien versterkt door de werking van de vitamines A, D, E en B.

In de volksgeneeskunde was heelkruid niet alleen onmisbaar in de behandeling van huidproblemen en wonden, maar ook in de behandeling van luchtwegontsteking, indigestie, ontsteking van het mondslijmvlies of aambeien.

Lavendelolie verzacht hoofdpijn en migraine, ze kan  ook gebruikt worden om slapeloosheid te bestrijden, spierpijn en reumatische aandoeningen te behandelen. Ze versnelt de genezing van huidcellen in brandwonden en lichte verwondingen, desinfecteert en regenereert de huid.

HENNEPZALF | Dr. Dudek - Traditionele handgemaakte natuurcosmetica