TRADITIONELE SMEERWORTELZALF

Smeerwortelzalf - Spierpijn en pijn in de rug, pijn in gewrichten en pezen, blauwe plekken en hematomen, opgezette benen, kneuzingen, reumatiek, fracturen en huidregeneratie...

SMEERWORTELZALF

De smeerwortelzalf is geschikt voor de behandeling van gespannen en pijnlijke spieren, pezen en gewrichten, kwetsuren, verstuikingen, kneuzingen, medische aandoeningen na fracturen, net als voor de behandeling van oedemen, reumatische klachten, blauwe plekken, hematomen, maar ook om aambeien te verlichten. Onze voorouders gebruikten het smeerwortelextract van oudsher om verschillende aandoeningen te genezen, zowel vanwege zijn gunstige invloed op het weefselherstel als vanwege zijn antiseptische, ontstekingsremmende en doorbloedende werking.

Reuzel wordt beschouwd als de meest geschikte basis voor natuurlijke cosmetica, omdat actieve bestanddelen van daaruit het best in de huid worden geabsorbeerd. De smeerwortelzalf is 100% natuurlijk en bevat geen chemische toevoegingen.

Reuzel wordt gebruikt, om actieve bestanddelen uit smeerwortel uit te halen, te behouden en naar het aangetaste weefsel te overdragen.

ACTIE: 3 + 1 GRATIS

GEBRUIK SMEERWORTELZALF:

Massage — het best 2 keer per dag gebruiken — bij de behandeling van gespannen en gekneusde spieren, pezen en gewrichten, bij spiervermoeidheid en om de bloedcirculatie van de huid te stimuleren. Bij uitwendige aambeien smeren, om de genezing te bevorderen.

INGREDIËNTEN: Adeps Suillus (in stoom gecentrifugeerde), Cera Alba (niet-gebleekte bijenwas), Aqua, Alcohol Denat.(alleen gebruikt voor de extractie van kruiden, afgebroken in het daaropvolgende productieproces), Symfytum Officinale Root Extrakt, Pimpinella Anisum Fruit Oil (Limonene), Foeniculum Vulgare Fruit Oil, Vitamine E.

Voor een beter effect, raden we te combineren met SMEERWORTELBALSEM

>>> SMEERWORTEL ZALF MAKEN <<<

Als het weer verandert voel ik de gevolgen van de fractuur die ik voor 12 jaar heb gehad. Massage met Smeerwortelzalf help mij deze onaangename symptomen effectief te onderdrukken. Het is een geweldige zalf.

Luuk(64)

De smeerwortel wordt al vanouds in de volksgeneeskunde gebruikt, in historische bronnen wordt het zelfs sinds de 12e eeuw als geneeskrachtig kruid vermeld. De wortel bevat stoffen die een gunstig effect hebben op gekneusde of gespannen spieren, pezen en gewrichten. Deze geneeskrachtige stoffen versnellen de heling en regeneratie van beschadigd weefsel. Ze hebben ook een antiseptische, ontstekingsremmende en doorbloedende werking. Dit zijn voornamelijk de stikstof bevattende allantoïne, alkaloïden, organisch calcium, kalium, fosfor, plantenslijm, tannines, suikers, organische zuren en vitaminen A, B12 en C.

Venkel- en anijsolie dringen snel door in de huid en hebben een ontsmettende, doorbloedende en ontstekingsremmende werking.

U bent misschien geïnteresseerd

De Smeerwortelbalsem helpt om gespannen en pijnlijke spieren, pezen en gewrichten te verlichten en spiervermoeidheid na lichamelijke inspanning te verminderen. Ook versnelt het de genezing van blauwe plekken en kneuzingen.

Van oudsher gebruikten onze voorouders het smeerwortelextract vanwege zijn gunstige effecten op het weefselherstel en wegens zijn antiseptische, ontstekingsremmende en doorbloedende werking. De smeerwortelbalsem is 100% natuurlijk en bevat geen chemische toevoegingen.

SMEERWORTELZALF | Dr. Dudek